Historia...
...rozpoczęła się w Gliwicach, w okolicach roku 2001, kiedy kilku fanatyków samochodów marki Warszawa rozpoczęło wspólne grzebanie przy swoich samochodach. Szybko okazało się że zamiłowanie do klasycznych linii połączone jest z silnym zacięciem w kierunku usprawniania pojazdów w zakresie mechanicznym. Tak zrodził się jeden z pierwszych w Polsce zespół zajmujący się indywidualnymi przeróbkami klasycznych pojazdów. Na bazie tej pasji i obranego kierunku, szybko rozrosła się nasza wiedza i doświadczenie ze współczesnymi systemami zarządzania pracą silników spalinowych, niezbędne przy łączeniu nowoczesnych jednostek napędowych z klasycznymi nadwoziami.
Do 2006 roku powstało kilkanaście czasem małych, czasem bardzo spekatakularnych projektów. Mniej więcej też wtedy twarda rzeczywistość zmusiła nas do zrozumienia, że Polska to nie Kalifornia i-z-takiej działalności wyżyć sie nie da. Mniej odporni wybrali emigrację, bardziej zawzięci - wytrwali i-dokonali zmiany założeń. Budowanie samochodów stało się zajęciem dodatkowym, "wisienką na-torcie" z nadzieją rozwoju w przyszłości, a podstawą działalności stało się montowanie instalacji gazowych, do czego znakomicie przydała się wiedza o układach wtryskowych współczesnych silników. Wciąż poszerzana i uzupełniania, pozwoliła GZW stać sie w rekordowo krótkim czasie jednym z-technologicznych liderów tej branży w Polsce.
Nasze doświadczenie docenili dealerzy nowych pojazdów, podejmując z nami współpracę w dziedzinie zerokilometrowych montaży instalacji gazowych w pojazdach marek: Ssang Yong, Renault, Dacia, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Kia oraz Fiat.
Rok 2014 to zdecydowany przełom w dziedzinie konwersji do zasilania gazem samochodów z-wtryskiem bezpośrednim. Dysponujemy technologią pozwalającą przystosować do zasilania gazem tego typu pojazdy niemal wszystkich marek. Wiele dokonanych już konwersji to prace pionierskie w-skali kraju. Rok 2015 pod tym względem był rekordowy - staliśmy się bezdyskusyjnym liderem konwersji na gaz pojazdów z wtryskiem bezpośrednim, obsługując około 15% rynku krajowego.
Ofertę GZW poszerzają obecnie również usługi w zakresie zaawansowanej diagnostyki elektroniki pojazdowej, chiptuningu wszystkich marek w zakresie podnoszenia mocy i optymalizacji pracy silników benzynowych i diesli, oraz korekcji problemów DPF/FAP, oraz projektowania i wykonawstwa wysokiej jakości układów wydechowych ze stali nierdzewnej.
Jednocześnie ponownemu ożywieniu poddana została pierwotna działaność na polu budowania indywidualnych projektów motoryzacyjnych.
GZW dysponuje również przyznanym patentem obejmującym najbardziej zaawansowaną technologię zasilania gazem silników wysokoprężnych, mierząc w rozwój kierunku naukowo-badawczego. Konsultujemy również dwa projekty realizowane przez studenckie zespoły Politechniki Śląskiej w-zakresie zarządzania silnikiem - bolidu Formuły Student, oraz pojazdu do startu w Shell Eco Marathon.
Do 2006 roku powstało kilkanaście czasem małych, czasem bardzo spekatakularnych projektów. Mniej więcej też wtedy twarda rzeczywistość zmusiła nas do zrozumienia, że Polska to nie Kalifornia i-z-takiej działalności wyżyć sie nie da. Mniej odporni wybrali emigrację, bardziej zawzięci - wytrwali i-dokonali zmiany założeń. Budowanie samochodów stało się zajęciem dodatkowym, "wisienką na-torcie" z nadzieją rozwoju w przyszłości, a podstawą działalności stało się montowanie instalacji gazowych, do czego znakomicie przydała się wiedza o układach wtryskowych współczesnych silników. Wciąż poszerzana i uzupełniania, pozwoliła GZW stać sie w rekordowo krótkim czasie jednym z-technologicznych liderów tej branży w Polsce.
i dziś...
GZW to obecnie jedna z najlepiej rozpoznawalnych firm w branży instalacji LPG, dysponująca już-dwoma oddziałami - oprócz siedziby na Śląsku od 2015 roku posiadamy też oddział na Podkarpaciu. Z-ponad trzema i pół tysiącami założonych instalacji LPG, GZW posiada ugruntowaną pozycję etatowego wykonawcy "rzeczy niemożliwych". Podejmujemy się konwersji aut o wielkiej mocy i-wyrafinowanej technologii. Jako prawdopodobnie pierwsi w Polsce "zagazowaliśmy" silnik Wankla. Od-2010 roku nieprzerwanie dzierżymy palmę pierwszeństwa w kraju pod względem mocy zagazowanego pojazdu, sami sobie podnosząc poprzeczkę. Przez trzy lata palmę pierwszeństwa dzierżył 500-konny Porsche Cayenne Turbo S, by w 2013 roku ustąpić pola Mercedesowi CL 63 AMG o mocy aż 525KM - oba pracujące na gazie dostarczanym przez układ zabudowany i skonfigurowany oczywiście w GZW.Nasze doświadczenie docenili dealerzy nowych pojazdów, podejmując z nami współpracę w dziedzinie zerokilometrowych montaży instalacji gazowych w pojazdach marek: Ssang Yong, Renault, Dacia, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Kia oraz Fiat.
Rok 2014 to zdecydowany przełom w dziedzinie konwersji do zasilania gazem samochodów z-wtryskiem bezpośrednim. Dysponujemy technologią pozwalającą przystosować do zasilania gazem tego typu pojazdy niemal wszystkich marek. Wiele dokonanych już konwersji to prace pionierskie w-skali kraju. Rok 2015 pod tym względem był rekordowy - staliśmy się bezdyskusyjnym liderem konwersji na gaz pojazdów z wtryskiem bezpośrednim, obsługując około 15% rynku krajowego.
Ofertę GZW poszerzają obecnie również usługi w zakresie zaawansowanej diagnostyki elektroniki pojazdowej, chiptuningu wszystkich marek w zakresie podnoszenia mocy i optymalizacji pracy silników benzynowych i diesli, oraz korekcji problemów DPF/FAP, oraz projektowania i wykonawstwa wysokiej jakości układów wydechowych ze stali nierdzewnej.
Jednocześnie ponownemu ożywieniu poddana została pierwotna działaność na polu budowania indywidualnych projektów motoryzacyjnych.
GZW dysponuje również przyznanym patentem obejmującym najbardziej zaawansowaną technologię zasilania gazem silników wysokoprężnych, mierząc w rozwój kierunku naukowo-badawczego. Konsultujemy również dwa projekty realizowane przez studenckie zespoły Politechniki Śląskiej w-zakresie zarządzania silnikiem - bolidu Formuły Student, oraz pojazdu do startu w Shell Eco Marathon.
Zespół
Wymagania jakościowe to konieczność stworzenia ekipy o wysokich kompetencjach i kwalifikacjach. Zapewne moglibyśmy przyjmować więcej zleceń szybko rozbudowując kadry, jednak ważniejsze dla nas jest utrzymanie bezkompromisowej jakości. Stąd nabór kandydatów dokonywany jest z-zachowaniem bardzo surowych kryteriów i rozrost kadrowy firmy nie stanowi priorytetu. Tak-pomyślana polityka pozwala nam na dziś pochwalić się stałym, bardzo doświadczonym i zgranym zespołem. Pracuje nam się ze sobą dobrze i przyjemnie, łączy nas motoryzacyjna pasja i umiejętność czerpania satysfakcji z wielu trudnych, a uwieńczonych sukcesem wyzwań.