Znakomite prognozy dla użytkowników LPG!
Nasza ulubiona stacja paliw nie zawodzi!
Pomimo zimowej pory i uzasadnionej wyższym udziałem droższego propanu ceny zimowego LPG, znów mamy powrót do cen sprzed roku!
To doskonała prognoza dla rozważających montaż instalacji. Obniżka cen benzyny i oleju napędowego, przy jednoczesnej podwyżce cen LPG w drugim i trzecim kwartale ubiegłego roku, choć nie spowodowała drastycznego spadku opłacalności montowania LPG, stwarzała obawy przed dalszym postępem takiego trendu. My wiedzieliśmy swoje – i doczeka- liśmy się. Relacja ceny gazu do ceny benzyny jest niemal taka sama jak rok temu, gdy padł rekord poziomu opłacalności jeżdżenia na LPG za okres co najmniej ośmioletni! A wiosną gaz stanieje jesczze bardziej :)))
Zapraszamy więc na montaż do GZW, zanim kolejka zrobi się bardzo długa :)
***
20.09.2015
Znowu pierwsi w skali globu!
Ten rok upływa pod znakiem wyspacjalizowania się w tematyce pojazdów z wtryskiem bezpośrednim. Okrągłą liczbę 60 samochodów wyposażonych w taki system zasilania, jakie od początku roku do dziś dnia przystosowaliśmy do zasilania gazem, zamykamy czymś ekstra: pierwszym zasilanym gazem silnikiem z wtryskiem mieszanym - pośrednio-bezpośrednim!
Audi A4 B8 z silnikiem 1.8 TSI o oznaczeniu CCZ posiada dwa systemy paliwowe - wtrysku pośredniego w kolektor, oraz bezpośredniego do komory spalania. Udało się nam - z pomocą dwóch sterowników gazowych - okiełznać wtrysk gazu realizowany - co ciekawe - za pomocą jednego tylko zestawu wtryskiwaczy gazowych, sterowanych naprzemiennie przez oba sterowniki.
Jest to najbardziej zoptymalizowany wariant konwersji na zasilanie gazem silnika o takiej konstrukcji
***
02.07.2015
Jedyny na świecie!
Dokonaliśmy kolejnej rewolucji!
Z bram GZW wyjechał pierwszy na świecie pojazd z wtryskiem bezpośrednim z silnikiem dzisięcio- cylindrowym zasilanym gazem!
450-konne Audi S8 D3 5,2 V10 FSI zamiast 22 litrów benzyny, spala obecnie na każde 100km około 21,5l gazu i 3,9 litra benzyny, co daje blisko dwukrotne obniżenie kosztów eksploatacji.
Niełatwa praca przystosowania tego potwora do zasilania gazem trwała blisko trzy tygodnie, ale teraz, gdy droga jest już przetarta, konwersja każdej kolejnej sztuki zajęłaby cztery dni robocze. Pozostaje nam zaprosić posiadaczy takich aut - jesteśmy do Waszej dyspozycji!
* * *
11.06.2015
Patent przyznany!
Miło nam oznajmić że w dzi- siejszym dniu otrzymaliśmy fantastyczną informację o przy- znaniu przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej patentu wynalazkowi autorstwa naszego Prezesa, Sebastiana Sarré, w zakresie sposobu optymalizacji zasilania dwupaliwowego silników z zapłonem samoczynnym (Diesla) z wykorzystaniem paliw gazowych. Rozwiązanie to ma szansę przyczynić się do znaczącego poprawienia wskaź- ników ekonomicznych i ekolo- gicznych eksploatacji samo- chodów wyposażonych w silniki Diesla – zwłaszcza pojazdów ciężarowych, będących w swej ilości i wielkości zużycia paliwa głównym emitentem spalin w Europie.
GZW mierzy w dalszy rozwój na polu badań i wdrożeń innowacyjnych technologii w dziedzinach związanych z wykorzystaniem silników spalinowych i z ich zasilaniem, zwłaszcza paliwami alternatywnymi. Cieszy nas, że kolejne rozwiązanie naszego autorstwa doczekało się uznania :)
***
Ceny LPG lecą na łeb, na szyję!
Tak niskich cen tego paliwa nie widzieliśmy od ponad sześciu lat, przy czym godnym uwagi jest nie tylko to, jak tani jest gaz, ale również, jak ma się relacja ceny benzyny do gazu.
To kolejny rekord, bo w dniu 8.02.2015, gdy robiliśmy to zdjęcie, cena jednego litra gazu stanowiła jedynie 39,7% ceny ceny litra benzyny Pb95!
Tym bardziej zachęcamy więc do konwersji Waszych aut na LPG - inwestycja ma szansę zwrócić się rekordowo szybko!
To kolejny rekord, bo w dniu 8.02.2015, gdy robiliśmy to zdjęcie, cena jednego litra gazu stanowiła jedynie 39,7% ceny ceny litra benzyny Pb95!
Tym bardziej zachęcamy więc do konwersji Waszych aut na LPG - inwestycja ma szansę zwrócić się rekordowo szybko!